סקירה מוקדמת פרטית – מה זה?

כאשר אנחנו מצפים לתינוק מגיע לנו לקבל את שירותי הרפואה והבדיקות הטובים ביותר. אחד משירותי הרפואה החשובים ביותר בעת היריון הוא ביצוע בדיקת סקירה מוקדמת. אם אנחנו לא רוצים להמתין בתור של הרפואה הציבורית אנחנו יכולים לעובר בדיקת סקירה מוקדמת פרטית. בדיקה פרטית זו היא אותה בדיקה כמו כל בדיקת סקירה מוקדמת – רק שאנחנו עוברים אותה אצל גינקולוג פרטי – יש מקרים בהם קופת החולים שלנו תממן לנו את הבדיקה הפרטית הזו. לכל קופת חולים יש רופאים פרטיים קבועים שהיא עובדת מולם.

סקירה מוקדמת פרטית – מה היתרונות של סקירה מוקדמת?

בדיקת סקירה מוקדמת פרטית היא בעלת יתרונות רבים. אנחנו חייבים לעבור בדיקת סקירה מוקדמת כי היא יכולה ללמד את רופא הנשים שלנו האם יש בעיה או מום כלשהוא אצל העובר שלנו. הבדיקה עצמה לא כואבת והיא יכולה להיות בעלת חשיבות רבה להמשך ההיריון שלנו. כאשר אנחנו מצפים לתינוק או חייבים להקפיד לעבור את כל הבדיקות השונות ולא לפספס אף בדיקה – כי יש לנו אחריות כלפי העובר שלנו.

מה היתרונות של שירותי רפואה פרטיים?

יש הרבה יתרונות בקבלת שירותי רפואה פרטיים. שירותי רפואה פרטיים יכולים לסייע לנו לבצע בדיקות שונות תוך זמן המתנה קצר יותר. כאשר הולכים לרופא פרטי זוכים לקבל גם יחס אישי יותר ויותר זמן טיפול שהרופא משקיע בנו. סקירה מוקדמת פרטית אצל רופא פרטי יכולה להיות חוויה נעימה יותר מאשר לעבור את הבדיקה ברפואה הציבורית.

בסופו של דבר, לכל אישה בהיריון יש את החששות והלחצים האישיים שלה. כאשר אנחנו בהיריון אנחנו צריכות לעשות את מה שנכון וטוב לנו ולעובר שלנו. בדיקות סקר הן בדיקות חשובות לבריאות העובר שלנו וחשוב שנקפיד לעבור אותן. אם אנחנו חשות לחץ או חרדה מלפני הבדיקה אולי עדיף לנו לעבור בדיקות סקירה באופן פרטי ולא במסגרת של קופת החולים שלנו שיכולים להיות בה מצוקה של תורים. לאחר שנעבור את הבדיקה נוכל להרגיש רגועות יותר ולהמשיך להמתין לרגע הלידה של התינוק שלנו.